Nowe technologie w służbie kierowcy

Sytuacje awaryjne w podróży najczęściej spotykają nas w najmniej oczekiwanym momencie. Jedną z nich jest uszkodzenie szyby czołowej powstałe na skutek wypadku lub też uderzenia kamieni wydobywających się spod kół pędzących aut.Znacznie łatwiej będzie nam zachować zimną krew i podjąć właściwe działania, gdy pod ręką będziemy mieli aplikację mobilną NordGlass. Istnieje przynajmniej kilka powodów, dla których właściciele smartfonów z systemem operacyjnym Android powinni pobrać ją ze strony www.nordglass.pl, w Appstore lub w Google Play. Podążając za szczegółowo opisaną instrukcją, krok po kroku każdy kierowca jest w stanie dokonać wstępnej analizy pęknięcia szyby i ocenić czy powstałą szkodę uda się jeszcze naprawić czy też konieczna będzie całkowita wymiana szyby. Gdy już wiemy jak poważna jest szkoda, koniecznie musimy zgłosić się po pomoc. O ile nie jesteśmy w swoim rodzinnym mieście, znalezienie profesjonalnego serwisu naprawy i wymiany szyb może nam zająć chwilę. Znacznie prościej będzie skorzystać z mobilnej aplikacji NordGlass, która zsynchronizowana z aktualnym miejscem pobytu kierowcy pozwoli natychmiast uzyskać dostęp do szczegółowego wykazu najbliższych punktów serwisowych. Teoretycznie każdy kierowca wie, co powinien mieć w aucie, na co zwrócić uwagę szykując auto do długiej podróży oraz jak zachować się w razie wypadku, by poszkodowanym prawidłowo udzielić pierwszej pomocy. Niestety w praktyce okazuje się, że często nie pamiętamy o wszystkich tych kwestiach. Aplikacja NordGlass i w tym przypadku przyjdzie nam z pomocą. Użytkownicy rozwiązania, mogą bowiem szybko odnaleźć m.in. fachowe porady na temat wyposażenia auta, zawartości apteczki, sprawdzić możliwość bezgotówkowej naprawy, ale także odświeżyć sobie podstawowe zasady resuscytacji. Tego typu wskazówki i podpowiedzi z pewnością ułatwią życie każdemu właścicielowi ?czterech kółek?.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.