Zarząd Powiatu Wołomińskiego zaprasza mieszkańców, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie działające na terenie powiatu do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu: „Regulaminu w sprawie szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz rodzajów i wysokości nagród i wyróżnień za osiągnięte wyniki sportowe”.
Kto może wziąć udział w konsultacjach?
Do konsultacji zapraszamy:
-
wszystkich mieszkańców powiatu,
-
organizacje pozarządowe,
-
podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające na terenie powiatu.
Jak zgłosić uwagi?
Opinie, uwagi, pytania i propozycje dotyczące projektu uchwały można przekazywać:
- mailowo: wek@powiat-wolominski.pl
- pocztą: Starostwo Powiatowe w Wołominie, Wydział Edukacji i Sportu,
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin - osobiście: Wydział Edukacji i Sportu, pokój 210
- telefonicznie: 22 346 11 19
Harmonogram konsultacji
Zgodnie z kalendarzem czynności:
-
do 5 grudnia 2025 r. do godz. 15:00 – termin składania uwag,
-
do 19 grudnia 2025 r. – opracowanie raportu z konsultacji,
-
do 19 grudnia 2025 r. – publikacja raportu na stronie internetowej, w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie.
Dokumenty do pobrania
📄Uchwała
UCHWAŁA NR VII-500/2025 ZARZĄDU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO z dnia 25 listopada 2025 r.
📄 Załącznik nr 2
Kalendarz czynności związanych z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
