Siatkarze IŁ Capital Huragan Wołomin wiceliderem IV ligi

Po 15 kolejkach zespół IŁ Capital Huragan Wołomin jest wiceliderem IV ligi siatkówki. Do zakończenia rundy zasadniczej zostało do rozegrania jedno spotkanie. Przed siatkarzami z Wołomina faza play off, która zapowiada się bardzo ciekawie. W grze o awans do wyższej klasy rozgrywkowej Huragan będzie musiał zmierzyć się z zespołami z miejsc 1-4 z grupy A i B.

Trener wołomińskiej drużyny Damian Białorudzki tak podsumował dotychczasowe zmagania.

– Po błogim miesiącu Lutym oraz szatkowanym początku marca pora szykować się na decydującą fazę sezonu czyli play off o 3 ligę.  Play off zaplanowany start mają zaraz po świętach Wielkanocnych. Wygrany mecz z Ostrołęką w stosunku 0:3 zagwarantował nam udział w Play Off. Kolejne mecze naszych bezpośrednich przeciwników zagwarantowały nam co najmniej 2. lokatę na koniec rundy zasadniczej II Grupy IV Ligi MWZPS. Pozostałym zespołom pozostały 2 rundy do rozegrania i pozytywne wyniki meczów mogą zagwarantować na nawet zwycięstwo w naszej grupie.W grupie równoległej batalia o play off trwa w najlepsze. Bezpieczne udziału w play off mogą być zespoły z Reguta, Jedlińska oraz Przytyku. O ostatnie miejsce walczą nadal Mszczonów oraz Konstancin. Już od dłuższego czasu bacznie obserwujemy poczynania naszych potencjalnych przeciwników w I Rundzie Play Off. Osobiście jestem zdania ze wszystkie zespoły z naszej grupy poradzą sobie w pierwszych spotkaniach i decydujące mecze II Rundy o awans do ligi wyższej będą rozgrywane w znanym sobie towarzystwie. Zauważone zostały wzmocnienia zawodnicze w co niektórych zespołach. My także szykuje bombę transferową na Play Off, ale o tym wkrótce. Ostatnie mecze w lidze szły po naszej myśli. Od porażki z Płockiem 2:3 docisnęliśmy na treningach aby wyeliminować błędy własne. Powrót do zdrowia czołowych zawodników pozwala nam na komfortowe granie oraz na odpowiedni poziom sportowy na treningach. Kolejne mecze to ciężka batalia w Halinowie zakończona zwycięstwem 2:3 oraz mecz na szczycie w Ostrołęce. Mecz w Ostrołęce od samego początku był kontrolowany przez nasz zespół.

O komentarz  MVP spotkania w Ostrołęce  poprosiliśmy zawodnika KS Huragan Wołomin Pawła Sutyńca.
– Mecz z SPS Volley Ostrołęka zapowiadał się na ciężkie wyjazdowe spotkanie, a jego wynik był niezwykle ważny dla układu tabeli. Dlatego podeszliśmy do niego bardzo skoncentrowani od pierwszej do ostatniej piłki, co pozwoliło na kontrolowanie sytuacji na boisku przez całe spotkanie. Mimo niewielkich błędów nie daliśmy drużynie z Ostrołęki na przejęcie inicjatywy. Dążyliśmy set po secie do wywiezienia 3 punktów, które nam dawały fotel lidera IV ligi i tym samym pewne miejsce w play off-ach oraz walkę o III ligę. Wielkie brawa dla całego zespołu za doping, wspieranie kolegów na boisku oraz charakter i walkę o każdą piłkę. Nie łatwo było dobić się do naszego parkietu co skutkowało tym, że mieliśmy dużo kontr które w pełni potrafiliśmy wykorzystać. To zdecydowanie był nasz dzień. Było to jedno z naszych lepszych spotkań gdzie pokazaliśmy, że tworzymy drużynę i każdy zagrał na wysokim i równym poziomie. Pozwoliło to rozgrywającemu Piotrkowi Szumskiemu rozgrywać piłkę na wszystkie pozycje i rozrzucenie bloku przeciwnika. Jedyną rzeczą, którą należało by poprawić to współpraca obrony z blokiem. Teraz mamy chwilę przerwy i postaramy się to wykorzystać na poprawienie niedociągnięć przed ostatnim meczem w własnej hali z drużyną GOSiR Mrozy. Podziękowania należą się również naszemu trenerowi od przygotowania motorycznego Michałowi Koryckiemu z którym współpracę zaczęliśmy od nowego roku. Prowadzi on z nami swój autorski program ?Shark Trening?, którego efekty już po trochu widać. Zapraszamy wszystkich kibiców i miłośników siatkówki do obserwowania i kibicowania naszej drużynie w dalszych naszych zmaganiach.
– powiedział atakujący wołomińskiego Huraganu.
Cieszą pozytywne wyniki ale nadszedł czas na koncentrację i solidne przepracowanie okresu do play off i w trakcie nich.
M. Nazwa zespołu Mecze Pkt Z P S+ S- P+ : P-

fot: OSIR Huragan Wołomin

Więcej sportu

Startuje aktywny weekend w Zielonce

Ten weekend upłynie w Zielonce przede wszystkim pod znakiem aktywności na świeżym powietrzu. W sobotę zapraszamy na spacer przez mokradła i poligon, a [...]
Kobyłka - Fit Projekt - bezpłatne zajęcia w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024

Kobyłka – Fit Projekt – bezpłatne zajęcia w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024

UM Kobyłka zaprasza  serdecznie do udziału w bezpłatnych zajęciach pn. „Fit Projekt” finansowanego z budżetu Miasta Kobyłka w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024. Zajęcia [...]
0 komentarzy
Marki - Tenis stołowy w "Dwójce"

Marki – Tenis stołowy w „Dwójce”

Po wieloletniej przerwie, tenis stołowy powraca na Marcovię, a ściślej do Szkoły Podstawowej nr 2. Jeśli jesteś miłośnikiem tenisa stołowego, grasz amatorsko albo [...]
0 komentarzy
Zielonka - bezpłatny serwis rowerowy przed rajdem

Zielonka – bezpłatny serwis rowerowy przed rajdem

Sprawny rower to podstawa bezpiecznego rajdu. W najbliższą sobotę 18 maja przy wejściu do Ośrodka Kultury i Sportu czekać będą fachowcy na dwóch [...]
Rokis Radzymin Marcovia Marki - SPR Olkusz

Rokis Radzymin Marcovia Marki – SPR Olkusz

Odliczanie trwa. Marecki zespół jak burza przeszedł przez rozgrywki pierwszej ligi gr C piłki ręcznej kobiet. Ale pierwsze miejsce w tabeli to dopiero [...]

2. Rajd Rowerowy przez Zielonkę odbędzie się już w najbliższą niedzielę 19 maja.  Będą dwa etapy – najpierw  odcinek leśny, a następnie przejazd [...]

W najbliższą niedzielę szczypiornistki ROKIS Radzymin Marcovia Marki zagrają o promocję do ligi centralnej Wóz albo przewóz. Piłkarki ręczne Marcovii w cuglach wygrały swoją [...]

Kolarski weekend ŻTC BIKE RACE za nami

W weekend odbył się odpowiednio trzeci i czwarty etap ŻTC BIKE RACE. W sobotę kolarski peleton zawitał do Radzymina, dzień później rywalizacja przeniosła [...]

Podwarszawska Góra Kalwaria znów została zdobyta na rowerach górskich! Ta miejscowość o wyjątkowym kolarskim klimacie w cyklu LOTTO Poland Bike Marathon znajduje się [...]

„Tutaj się zaczęło”, pod takim hasłem 25 maja w Strudze odbędzie się wydarzenie upamiętniającej pierwszy polski rajd samochodowy na naszym terenie. Miało to [...]
Ząbki - III Maraton Pływacki

Ząbki – III Maraton Pływacki

Jeśli uwielbiasz pływać i chcesz sprawdzić swoją kondycję to wydarzenie jest przygotowane specjalnie dla Ciebie. Aby wziąć udział w maratonie należy zapoznać się [...]
0 komentarzy
III Maraton Pływacki "Noc jest z nami" już 18 maja!

III Maraton Pływacki „Noc jest z nami” już 18 maja!

Zapraszamy do uczestnictwa w III Maratonie Pływackim „Noc jest z nami”, który odbędzie się 18 maja – ruszyła już rejestracja. Start wydarzenia zaplanowano [...]

W niedzielę 19 maja zapraszamy wszystkich mieszkańców – i tych dużych i tych małych do wspólnej aktywności na świeżym powietrzu. Podobnie, jak rok [...]

Przy licznie zgromadzonej publiczności w hali ROKiS w Radzyminie mierzyliśmy się z drużyną SMS ZPRP Lublin. Pomimo iż sytuacja w tabeli już dawno [...]
Marki - Wygrana w LOTTO Ekstralidze badmintona Marcovii

Marki – Wygrana w LOTTO Ekstralidze badmintona Marcovii

Za nami spotkanie ósmej kolejki LOTTO Ekstraligi. W Kobierzycach miejscowy KS Badminton, zajmujący 5 miejsce w tabeli, podejmował WWL Badminton Marcovię Marki. Dla [...]