Kampania miała swoją premierę w ubiegłym roku, a dziś, 7 września, startuje jej kolejna edycja. Podobnie jak poprzednio spoty będą dotyczyły zachowań w pociągu, na które zwrócili uwagę nasi podróżni.
Wśród zachowań, które pasażerowie pociągów Kolei Mazowieckich uznali za najbardziej irytujące, i wokół których skupią się spoty, znalazły się m.in. głośne rozmowy przez telefon, spożywanie napojów alkoholowych, czy palenie wyrobów nikotynowych. Spoty emitowane w pociągach, a także na profilach KM na YouTube oraz Facebook mają charakter edukacyjny. Podpowiedzą m.in. jak kupić bilet w pociągu, a także zwrócą uwagę na to, jak nasze wzajemne zachowania wpływają na jakość podróżowania. W kontekście pandemii COVID-19 skupią się także na obowiązku zachowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa, takich jak np. zasłanianie ust i nosa. Celem kampanii jest przede wszystkim uświadomienie podróżnym, że komfort i bezpieczeństwo podróży zależą od wszystkich użytkowników transportu publicznego.
Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego
Odzyskali skradzioną toyotę, zatrzymali 25-latka
Dachowanie osobówki na DW 632 – kierowca w stanie ciężkim został przewieziony do szpitala.
Pożar w Ząbkach: szybka reakcja służb ratunkowych zapobiegła tragedii
Nie podrzucaj śmieci do koszy ulicznych [wideo]
Ksiądz Dariusz Czupryński z medalem „Zasłużony dla Wołomina”
„Porwanie” w Wołominie – Nie można tego przegapić!
Nietypowa interwencja w centrum miasta
Wyróżnieni za talent i wysiłek — uczniowie z Zielonki ze stypendiami Starosty Wołomińskiego
Kolizja w centrum Wołomina. Szybka reakcja służb zapobiegła większym konsekwencjom
