Konkurs ofert w Kobyłce

UM Kobyłka ogłosił konkurs ofert dotyczący wykonania robót budowlano-wykończeniowo-adaptacyjnych w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce.

I. ZAMAWIAJĄCY

Miasto Kobyłka reprezentowane przez Panią Edytę Zbieć ? Burmistrza Miasta Kobyłka

ul. Wołomińska 1

05-230 Kobyłka

tel. (022) 760 70 45, fax (022) 760 70 55

NIP: 125-133-23-90, REGON: 013269663

II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT

Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie ? art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ? szacunkowa wartość netto zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – wykończeniowo – adaptacyjnych w celu przystosowania lokalu w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce na nową siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej. Szczegółowy zakres robót należy określić po wizji lokalnej oraz na podstawie dokumentacji adaptacyjnej dostępnej w siedzibie zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy określający cały zakres robót.

IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  

W skład przedmiotu zamówienia wchodzą między innymi;

– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia wc damski/niepełnosprawny (płytki ceramiczne, zabudowa stelaża z miską ustępową, oświetlenie, poręcze i uchwyty ścienne,   podłogowe, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące bez białego montażu);

– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia wc męski (płytki ceramiczne, zabudowa stelaża z miską ustępową, pisuar, oświetlenie, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące bez białego montażu);

– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia porządkowego (płytki ceramiczne, myjka stalowa, oświetlenie, wyrównanie i malowanie ścian, roboty niezbędne i towarzyszące);

– roboty budowlane wykończeniowe pomieszczenia: socjalne, szatnia dla personelu, serwerownia, zaplecze dostaw, (płytki ceramiczne wyrównanie i malowanie ścian,  roboty niezbędne i towarzyszące);

– pozostałe pomieszczenia biblioteczne ? roboty budowlane wykończeniowe: wyrównanie i malowanie ścian

– montaż drzwi wewnętrznych: wc damski/niepełnosprawny, wc męski, wc personelu, pomieszczenie porządkowe

– montaż parapetów z płyt kamienia sztucznego dł. 90cm i 150cm (należy sprawdzić wymiary w naturze) ? 20 sztuk

– inne roboty niezbędne do wykonania zadania określone przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym po przeprowadzeniu wizji lokalnej

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania o których mowa w  pkt. III ppk.? do dnia 25 czerwca 2019 r.

VI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  1. Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być w szczególności powierzenie zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia (dodatkowe roboty budowlano – wykończeniowe np. niezbędne do dokonania odbioru przez SANEPID nie ujętych w kosztorysie ofertowym itp.) Wartość zamówień uzupełniających będzie ustalana indywidualnie z proporcjonalnie do wielkości zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą,
że spełniają warunki udziału w postępowaniu:

1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki tj.:

  1. Posiadają doświadczenie realizacji prac objętych zamówieniem. Wykonawca przedstawi referencje na minimum 2 roboty budowlane w zakresie robót wykończeniowych o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda w budynkach użyteczności publicznej;
  2. Dysponują zasobami ekonomicznymi, organizacyjnymi i osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

2. Dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci, z którego doświadczenia korzysta Wykonawca  uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia i solidarnie odpowiadał wraz z Wykonawcą za jego wykonanie.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ?spełnia ? nie spełnia? w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

VIII. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW

  1. Spełnienie warunku opisanego w pkt VII Wykonawca udokumentuje wypełniając tabelę zgodną ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi potwierdzające spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (VII.1.) zostały wykonane należycie (np. referencje itp.) w formie kopii poświadczonych ?za zgodność z oryginałem?). Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie musi jednoznacznie wynikać, że usługi zostały wykonane należycie i terminowo.
  2. Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył oryginał Oświadczenia podmiotu trzeciego o udostępnieniu wiedzy, w treści którego zostaną zawarte zapisy, o których mowa w pkt. VII ppkt 2.
  3. Zamawiający informuje, że Wykonawcy nie spełniający podmiotowych warunków zostaną wykluczeni (po jednokrotnym wezwaniu o uzupełnienie), zaś oferty niespełniające wymogów niniejszego konkursu zostaną odrzucone.

IX. OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzorów.

1. Kryterium ? Cena (C) – 70 %:

C = Cn / Cob * 70,00% * 100

gdzie: C – liczba punktów przyznanych w kryterium cena

Cn – najniższa oferowana cena brutto

Cob – cena brutto w ofercie badanej

2. Kryterium – Termin wykonania zamówienia (T)- 30%

Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” będą liczone w następujący sposób:

termin wykonania zamówienia do 11 czerwca 2019 r. – 30 pkt;

termin wykonania zamówienia do 18 czerwca 2019 r.- 15 pkt;

termin wykonania zamówienia do 25 czerwca 2019 r.- 0 pkt;

Łączna liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wzoru:

P = C + T

gdzie:

P

łączna liczba punktów badanej oferty

C, T

punktacja badanej oferty w danym kryterium

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty lub kuriera na  adres: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka  ul. Wołomińska 1 lub też dostarczona osobiście do kancelarii Urzędu Miasta Kobyłka, do dnia 10 maja 2019 r. do godz. 13:00.
  2. Oferty złożone po upływie terminu podanego powyżej nie będą rozpatrywane.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2019r. o godzinie 13.15, pok. nr 1 (Sala Konferencyjna), Urząd Miasta Kobyłka.

XI. ZAWARTOŚĆ OFERTY

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:  ?Oferta ? wykonanie robót budowlano – wykończeniowo – adaptacyjnych w celu przystosowania lokalu w budynku przy ul. Leśnej 8 w Kobyłce na nową siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej :

  1. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
  3. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
    w postępowaniu.

XII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad i błędów w zrealizowanych robotach będących przedmiotem zamówienia Wykonawca uwzględni uwagi i poprawi przedmiot zamówienia w ramach wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie. Cena w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  3. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. Wszelkie zapytania odnośnie oferty można kierować pod nr tel. 22 760 70 91 i 22 760 70 92
  2. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Kobyłka oraz wysłana do Wykonawców biorących udział w postepowaniu.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania i nieudzielenia zamówienia, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

XIII. ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 ? Formularz oferty,

Załącznik nr 2 ? Projekt umowy,

Załącznik nr 3 ? Wzór tabeli dokumentującej doświadczenie Wykonawcy

Załącznik:
Załącznik Wielkość
PDF icon zalacznik_nr_1_.pdf 513.52 KB
PDF icon zalacznik_nr_2.pdf 761.38 KB
PDF icon zalacznik_nr_3.pdf 164.18 KB

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.