W dniu 22 lipca 2020r. odbyła się XXI Sesja Rady Gminy, podczas której po raz drugi w tej kadencji Radni dokonali oceny pracy organu wykonawczego w zakresie gospodarki finansowej.
Przed przystąpieniem do podjęcia uchwały o absolutorium i wotum zaufania dla Wójta, Wójt Gminy Jadów przedstawił zebranym Raport o stanie gminy za 2019 rok.
Za udzieleniem absolutorium opowiedzieli się wszyscy zebrani Radni, podejmując w tym względzie stosowną uchwałę. Były kwiaty i życzenia. Gratulacje Wójtowi oraz Skarbnik przekazała Przewodnicząca Rady Gminy Regina Maria Sadlik wraz z Radnymi.
Wójt podziękował Radnym za udzielenie absolutorium i pozytywną ocenę swojej pracy podkreślając, że to jeden z najlepiej wykonanych planów budżetowych w ostatnich latach. Wyraził nadzieję, że dalsza współpraca przyniesie tyle samo korzyści w roku 2020. Wskazał, że praca nad budżetem jest udziałem wielu osób, do których należą pracownicy urzędu, którzy starają się jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki. Podziękowania skierował również do sołtysów i mieszkańców, którzy bezinteresownie i z dużym zaangażowaniem włączają się w prace na rzecz gminy. Według Wójta potwierdziła się teza, że RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!, a udzielone absolutorium to zachęta do dalszego działania na rzecz gminy i jej mieszkańców.
Więcej informacji z Gminy Jadów
Wzmocnienie gotowości bojowej OSP Starowola – podpisano umowę wsparcia
Trzy umowy, jeden cel – wzmocnienie gotowości operacyjnej OSP
Wsparcie dla jednostki z Jadowa. Strażacy otrzymali dofinansowanie na zakup lekkiego wozu ratowniczo-gaśniczego
Gmina Jadów z umową na budowę ul. Pięknej w Borzymach. Rusza kolejna inwestycja drogowa
Nowa dyrektor jadowskiej biblioteki. Monika Gałązka pokieruje instytucją przez pięć lat
Trzyletnia współpraca z lokalnym bankiem
Gość Życia – Teresa Urbanowska zaprasza – Rafał Rozpara burmistrz Miasta i Gminy Jadów
Jadów stawia na energię przyszłości – gmina z dofinansowaniem na rozwój społeczności energetycznej
Krok naprzód dla infrastruktury drogowej w Urlach. Gotowa dokumentacja przebudowy ulic Liwcowej i Wakacyjnej
