Aplikacja 991 Assistant

Zachowaj rozwagę - co powinieneś wiedzieć o Blik

Oprócz numeru alarmowego 991 PGE umożliwia swoim klientom zgłaszanie awarii poprzez aplikację ?991 Assistant?. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik może jednak ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.

Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z następujących Usług:
? Aktywacja newsletter-a;
? Przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
? Informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
? Informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
? Informacje o zmianach w Aplikacji i/lub Regulaminie
? Inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z Usługami realizowanymi przez Usługodawcę.

Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:
? Przerwy w dostawie energii elektrycznej ? częściowego lub całkowitego braku zasilania
? Oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy.

Usługodawca, zastrzega, iż aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.

W celu uzyskania funkcjonalności wysyłania zgłoszeń użytkownik musi dokonać akceptacji regulaminu oraz RODO a następnie przeprowadzić rejestrację podając poniższe dane:
? e-mail
? nr telefonu

Co pokazuje nam aplikacja (kilka praktycznych wskazówek):
? że mam zasilanie? Tak nie jest ? wejdź w szczegóły swojego zgłoszenia (menu po lewej stronie ? moje zgłoszenia) i potwierdź brak zasilnia. Twoje zgłoszenie zostanie ponownie rozpatrzone.
? Nie ma mojego adresu. Jeżeli wybierasz adres z mapy i nie możesz go zaczytać dodaj go wybierając menu po lewej stronie opcje ?moje adresy? .
? Miga mi ekran ? nie jest udostępniona lokalizacja urządzenia (nie udostępniony GPS).
? Brak możliwości zalogowania się ? nie pobrano kodu aktywacyjnego.
? Różne godziny przywrócenia zasilania ? komunikaty o czasie usunięcia awarii są na bieżąco aktualizowane.

Źródło: Strona internetowa PGE Dystrybucja

 

Więcej informacji z Powiatu Wołomińskiego

Zderzenie czołowe osobówek w Klembowie

Zderzenie czołowe osobówek w Klembowie – dwie osoby trafiły do szpitala

13 grudnia około godziny ósmej wieczorem zderzenie czołowe dwóch samochodów osobowych w Klembowie wymagało zaangażowania straży pożarnej, Policji i zespołów ratownictwa medycznego, by [...]
0 komentarzy
Inwestycja w zdrowie i edukację. Nowa sala gimnastyczna we Wszeborach oficjalnie otwarta

Inwestycja w zdrowie i edukację. Nowa sala gimnastyczna we Wszeborach oficjalnie otwarta

We Wszeborach zakończono modernizację sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Adeli Goszczyńskiej. Nowa przestrzeń, dostosowana do potrzeb współczesnej edukacji fizycznej, została oddana [...]
0 komentarzy
Utrudnienia na S8 - dostawczak wjechał w bariery - 5 osób zostało poszkodowanych

Na S8 dostawczak wjechał w bariery – 5 osób zostało poszkodowanych

13 grudnia na drodze S8 w Lucynowie, na pasie w kierunku Białegostoku, doszło do poważnego zdarzenia drogowego. Jak wstępnie ustalili pracujący na miejscu [...]
0 komentarzy
Poszukujemy świadków potrącenia pieszego

Poszukujemy świadków potrącenia pieszego

Policja poszukuje świadków wypadku drogowego. Zdarzenia miało miejsce na terenie Wołomina. Wszystkie osoby, które mogą pomóc w ustaleniu przyczyn i przebiegu zdarzeń, proszone [...]
0 komentarzy
Na S8 kilkadziesiąt osób zaatakowało kibiców z Hiszpanii

Policja poszukuje świadków kradzieży

Policja poszukuje świadków wykroczeń, które miały miejsce na terenie miasta i gminy Wołomin. Osoby mogące pomóc proszone są o kontakt z funkcjonariuszami Wydziału [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.