W nowym roku szkolnym 2022/2023 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II przeprowadzi nabór do czterech klas pierwszych.
- matematyczno-informatycznej
Przedmioty profilujące: multimedia i grafika komputerowa, programowanie i algorytmika Przedmioty rozszerzone: matematyka, informatyka, język angielski
- pedagogiczno-psychologicznej
Przedmiot profilujący: podstawy pedagogiki i psychologii
Przedmioty rozszerzone: język polski, biologia, język angielski
- menedżersko-prawnej
Przedmioty profilujące: podstawy zarządzania i marketingu, edukacja prawna
Przedmioty rozszerzone: język polski, wiedza o społeczeństwie, język angielski
- biznesowo-językowej
Przedmioty profilujące: Business English, e-commerce
Przedmioty rozszerzone: wiedza o społeczeństwie, geografia, język angielski
Więcej informacji z Marek
Budżet Miasta Marki na 2026 rok przyjęty
Rada Miasta Marki przyjęła projekt budżetu na 2026 rok. Dokument – jak podkreślają władze samorządowe – ma charakter zdecydowanie proinwestycyjny, ale nie odbywa
[...]
0 komentarzy
Za nami 5. Gala „Rok w Kulturze na Mazowszu”.
To wydarzenie, które podsumowuje całoroczne dokonania w dziedzinie kultury i sztuki w naszym regionie. Podczas uroczystości zostały wręczone dyplomy laureatom konkursów organizowanych przez
[...]
0 komentarzy
Stypendia dla młodych talentów z Marek. XV edycja programu z rekordową liczbą wyróżnień
W Centrum Aktywności Fabryczna 3 odbyło się uroczyste wręczenie stypendiów w ramach XV edycji Mareckiego Programu Stypendialnego. W tym roku samorząd uhonorował aż
[...]
0 komentarzy
Marki – Betlejemskie Światło Pokoju
Przekazywanie Betlejemskiego Światła Pokoju jest międzynarodową tradycją zapoczątkowaną w 1986 roku przez austriackich skautów. Od 1991 roku w to wyjątkowe przedsięwzięcie włącza się
[...]
0 komentarzy
Nowa winda w przychodni Esculap – modernizacja sfinansowana ze środków gminnych
W przychodni Esculap przy ul. Fabrycznej zakończono wymianę windy, z której każdego dnia korzystają dziesiątki pacjentów, w tym osoby starsze, z niepełnosprawnościami oraz
[...]
0 komentarzy
