Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego ma już 1700 użytkowników.

Nasi klienci dysponują wygodnym rozwiązaniem, my zaś możemy chronić środowisko, drukując mniej papierowych faktur? ? tak zalety Internetowego Biura Obsługi Klienta IBO zachwala Wodociąg Marecki.

W lutym do grona użytkowników tego e-rozwiązania dołączyła osoba nr 1700.

– W ubiegłym roku IBO zyskało 400 nowych użytkowników. Liczymy, że w tym roku ta liczba będzie znacznie większa ? mówi Krzysztof Grzebkowski z Wodociągu Mareckiego.

Jak informuje Wodociąg Marecki, IBO pozwala na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, kontrolę rozrachunków i rozliczeń, przeglądanie historii wskazań wodomierza, przekazywanie odczytów i analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków.

Źródłó: UM Marki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.