Szkoła Podstawowa nr 1 w Ząbkach ogłasza nabór na wolne stanowiska

Szkoła Podstawowa nr 1 w Ząbkach ogłasza nabór na wolne stanowiska kierownik gospodarczy i sekretarz szkolny.   Od 1 września 2020 r. nastąpi zmiana pracodawcy, którym będzie Szkoła Podstawowa nr 4 im. św. Jana Pawła II z siedzibą Ząbki, ul. Harcerska 9.

Kierownik gospodarczy  (1 etat) – wymagania

Wymagania niezbędne:

Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pomocniczym,
  • posiada wykształcenie co najmniej średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów o zamówieniach publicznych , prawa budowlanego i kodeksu pracy,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
  • zdolność dysponowania finansami publicznymi,
  • biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word, poczty elektronicznej),
  • pożądana znajomość obsługi programu Inwentarz Optivum firmy Vulcan,
  • umiejętność kierowania zespołem i organizowania pracy podległych pracowników,
  • dyspozycyjność, komunikatywność, skrupulatność, dokładność,
  • odpowiedzialność za terminowe realizacje zadań i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne,
  • prawo jazdy kategorii B.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi ? określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem.
  2. Pełnienie nadzoru nad podległym personelem, w tym opracowywanie harmonogramów pracy i harmonogramów urlopów.
  3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkolnego.
  4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych.
  5. Dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu, zapewnienie opieki nad zielenią szkolną.
  6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia.
  7. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej.
  8. Prowadzenie książki obiektu.
  9. Prowadzenie magazynu środków czystości.
  10. Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych do 30 tys. euro na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi.
  11. Prowadzenie prac remontowych i naprawczych w szkole.
  12. Realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia szkoły.
  13. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za media i za dokonywane dla szkoły zakupy.
  14. Współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień, wystawianie rachunków).
  15. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych. Współpraca z IOD.
  16. Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb szkoły.

Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  • stanowisko pracy związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko biurowe wyposażone w komputer, telefon, skaner, kopiarkę, niszczarkę, w pomieszczeniu usytuowanym na półpiętrze szkoły, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca w równoważnym systemie czasu pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) informacje, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę, urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,

4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach ? jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

5) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę, proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę przez okres najbliższych 6 miesięcy,

6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

7) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, opłata związana z wydaniem zaświadczenia obciąża osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

Oświadczenia, o których mowa w punkcie ?Wymagane dokumenty? w pozycji od 4) do 5) mogą być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę przez okres najbliższych 6 miesięcy.

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnych kategorii).

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………………….

Podpis kandydata do pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem: ?Oferta na stanowisko kierownika gospodarczego?, w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach, ul. Piłsudskiego 35 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 do dnia 13 sierpnia 2020r. do godziny 12.00 (decyduje data i godzina wpływu) lub wysyłać na adres e -mail sekretariat@sp1zabki.pl.

Informujemy, że w celu przeprowadzenia dalszego procesu rekrutacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami w uzgodnionym indywidualnie terminie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 781-61-93

KLAUZULA INFORMACYJNA DO CELÓW REKRUTACYJNYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Ząbkach przy ul. Piłsudskiego 35 , 05-091 Ząbki;

2) Kontakt z inspektorem ochrony danych ? P. Radosławem Wasilewskim jest możliwy pod nr tel. 783 220 250 lub adresem e-mail: daneosobowe@zabki.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy, na jakie złoży Pani/Pan ofertę;

4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą organy państwowe w zakresie wykonywanych zadań, pracownicy Szkoły w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia;

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji; W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.

7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (o przetwarzanych danych oraz otrzymania ich kopii), prawo ich sprostowania, zmiany, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych zbędnych dla celu przetwarzania. W celu uwierzytelnienia czy to Pani/Pan są uprawnieni możemy prosić o podanie informacji dodatkowych. Zakres każdego z w/w praw oraz sytuacje, kiedy można z nich skorzystać wynikają z przepisów prawa. To, z jakiego prawa może Pani/Pan skorzystać zależy np. od podstawy prawnej, na jakiej przetwarzamy dane oraz celu ich przetwarzania;

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy;

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale nie podanie danych określonych Kodeksem Pracy spowoduje niemożność wzięcia udziału w rekrutacji;

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

1. Imię (imiona) i nazwisko ………………………………………………………………………………………………..

 

2. Data urodzenia …………………………………..

 

3. Dane kontaktowe……………………………………………………………………………………………………………

(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)

 

4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na
określonym stanowisku) ………………………………………………………………………………………………..

?………………………………………………………………………………………………………………………

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

?……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 

5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju
lub na określonym stanowisku)………………………………………………………………………………………..

????????????????????????……………………………………………….?????????????????????…

(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)

 

6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy
określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów
szczególnych???????????????????????????????????…………………………………………????

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………….. ………………………………………………………………..
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)


Sekretarz szkolny  (1 etat) – wymagania

  1. Opis stanowiska:

Prowadzenie sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach, ul. Piłsudskiego 35, 05-091 Ząbki

  1. Wymagania niezbędne:
    1. spełnianie wymagań określonych w art.6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.
    2. wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 5-letni staż pracy.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
    2. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    3. biegła znajomość pakietu biurowego Microsoft Office i sprawna obsługa poczty elektronicznej,
    4. obsługa programów Sekretariat i Dziennik elektroniczny firmy VULCAN,
    5. sprawna obsługa urządzeń biurowych,
    6. znajomość lub gotowość do szybkiego opanowania Systemu Informacji Oświatowej, platform internetowych,
    7. znajomość JRWA, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, prawa oświatowego,
    8. udokumentowany co najmniej 1-roczny  staż pracy na podobnym stanowisku,
    9. komunikatywność, otwartość w kontaktach z interesantami,
    10. samodzielność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
    11. odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy,
    12. umiejętność szybkiego uczenia się,
    13. odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
    14. dyspozycyjność,
    15. prawo jazdy kategorii B.
  1. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku :
    1. prowadzenie dokumentacji sekretariatu (księgi uczniów, księgi ewidencji dzieci) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. prowadzenie spraw uczniowskich:
    3. wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),
    4. dokumentacji dot. wyników klasyfikacji i promocji uczniów,
    5. obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych,
    6. zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych,
    7. wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji,
    8. obsługa programu Sekretariat, Dziennik elektroniczny Vulcan, SIO,
    9. przygotowywanie korespondencji służbowej, zaświadczeń, dokumentów, zestawień, analiz,
    10. przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej
    11. sprawozdawczość, obsługa interesantów,
    12. prowadzenie rejestrów i ewidencji wymaganych na danym stanowisku,
    13. archiwizacja dokumentów,
    14. prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie poczty, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
    15. bieżąca współpraca z pracownikami i dyrekcją, rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych (lub pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami),
  2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
    1. stanowisko pracy związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    2. stanowisko biurowe wyposażone w komputer, telefon, skaner, kopiarkę, niszczarkę, w pomieszczeniu usytuowanym na parterze szkoły, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    3. praca w równoważnym systemie czasu pracy.

6. Wymagane dokumenty:

1) informacje, o których mowa w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę, urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,

4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach ? jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

5) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę, proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę przez okres najbliższych 6 miesięcy,

6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

7) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, opłata związana z wydaniem zaświadczenia obciąża osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

Oświadczenia, o których mowa w punkcie ?Wymagane dokumenty? w pozycji od 4) do 5) mogą być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Szkołę przez okres najbliższych 6 miesięcy.

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnych kategorii).

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………………….

Podpis kandydata do pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem: ?Oferta na stanowisko sekretarza szkoły?, w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach, ul. Piłsudskiego 35 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 do dnia 13 sierpnia 2020r. do godziny 12.00 ( decyduje data i godzina wpływu ) lub wysyłać na adres e -mail sekretariat@sp1zabki.pl.

Informujemy, że w celu przeprowadzenia dalszego procesu rekrutacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami w uzgodnionym indywidualnie terminie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 781-61-93.

KLAUZULA INFORMACYJNA DO CELÓW REKRUTACYJNYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Ząbkach przy ul. Piłsudskiego 35, 05-091 Ząbki;

2) Kontakt z inspektorem ochrony danych ? P. Radosławem Wasilewskim jest możliwy pod nr tel. 783 220 250 lub adresem e-mail: daneosobowe@zabki.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy, na jakie złoży Pani/Pan ofertę;

4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą organy państwowe w zakresie wykonywanych zadań, pracownicy Szkoły w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia;

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji;
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.

7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (o przetwarzanych danych oraz otrzymania ich kopii), prawo ich sprostowania, zmiany, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych zbędnych dla celu przetwarzania. W celu uwierzytelnienia czy to Pani/Pan są uprawnieni możemy prosić o podanie informacji dodatkowych. Zakres każdego z w/w praw oraz sytuacje, kiedy można z nich skorzystać wynikają z przepisów prawa. To, z jakiego prawa może Pani/Pan skorzystać zależy np. od podstawy prawnej, na jakiej przetwarzamy dane oraz celu ich przetwarzania;

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy;

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale nie podanie danych określonych Kodeksem Pracy spowoduje niemożność wzięcia udziału w rekrutacji;

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

1. Imię (imiona) i nazwisko ………………………………………………………………………………………………..

 

2. Data urodzenia …………………………………..

 

3. Dane kontaktowe……………………………………………………………………………………………………………

(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)

 

4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na
określonym stanowisku) ?…………………………………………………………………………………………

?………………………………………………………………………………………………………………………

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

?……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 

5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju
lub na określonym stanowisku)……………………………………………………………………………………….

????????????????????????……………………………………………….?????????????????????…

(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)

 

6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy
określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów
szczególnych???????????????????????????????????…………………………………………????

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………….. ………………………………………………………………..
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

Wesprzyj Nas
Wszyscy potrzebujemy rzetelnych i sprawdzonych informacji. Lokalna prasa potrzebuje Twojego wsparcia Wesprzyj Życie Powiatu na Mazowszu >>>

Więcej informacji z Ząbek

Historyczna chwila dla Ząbek

Historyczna chwila dla Ząbek

Rok 2025 zapisał się na kartach historii Ząbek jako przełomowy moment dla lokalnej edukacji. We wrześniu po raz pierwszy w dziejach miasta działalność [...]
0 komentarzy
Ząbki - Startuje Plebiscyt „Perły Mazowsza” 2025. Mieszkańcy miasta mogą już zgłaszać kandydatów

Ząbki – Startuje Plebiscyt „Perły Mazowsza” 2025. Mieszkańcy miasta mogą już zgłaszać kandydatów

Rozpoczęła się dziesiąta, jubileuszowa edycja plebiscytu „Perły Mazowsza” 2025 – największego wydarzenia tego typu w regionie, odbywającego się pod patronatem honorowym Marszałka Województwa [...]
0 komentarzy
Beniaminek III ligi z ambicjami na awans

Ząbki – beniaminek III ligi z ambicjami na awans

Czwarta lokata po rundzie jesiennej, ofensywna gra i młoda, ambitna kadra – Ząbkowia Ząbki nie tylko zadziwia III ligę, ale i budzi poważne [...]
0 komentarzy
Ząbkovia Ząbki z awansem i świątecznym podsumowaniem sezonu

Ząbkovia Ząbki świąteczne podsumowanie sezonu

W przedświątecznej atmosferze odbyło się wigilijne spotkanie MKS Ząbkovia Ząbki. To był rok wyjątkowy dla klubu – z zasłużonym awansem do III ligi, [...]
0 komentarzy
Zielonka - Ponad 820 tys. zł na sprzęt, który pomoże w czasie kryzysu

Ząbki – Informacja dla mieszkańców poszkodowanych w pożarze

Właściciele mieszkań poszkodowanych w wyniku pożaru budynku mieszkalnego przy ul. Powstańców 62 w Ząbkach mogą ubiegać się o karty podarunkowe do Sklepu Castorama [...]
0 komentarzy
Ząbki - Eliminacje do młodzieżowych MP w futsalu kobiet U-15

Ząbki – Eliminacje do młodzieżowych MP w futsalu kobiet U-15

W najbliższą niedzielę, 21 grudnia, od godz. 9:00 czekają  wielkie piłkarskie emocje futsalu kobiet. Eliminacje do Młodzieżowych Mistrzostw Polski U-15 patronatem objęła Małgorzata [...]
0 komentarzy
Ząbki - Uroczystość wręczenia aktów mianowania nauczycielom

Ząbki – Uroczystość wręczenia aktów mianowania nauczycielom

10 grudnia 2025 r. kolejni ząbkowscy nauczyciele odebrali akty nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego z rąk Małgorzaty Zyśk Burmistrza Miasta Ząbki. Pani [...]
0 komentarzy
Ząbki - Nowe linarium na placu zabaw przy ul. Kopernika

Ząbki – Nowe linarium na placu zabaw przy ul. Kopernika

Nowe linarium – zabawka przestrzenna na placu zabaw przy ul. Kopernika róg ul. Szwoleżerów została dostawiona w ostatnich dniach. Wielofunkcyjne Dino linarium pozwoli [...]
0 komentarzy
Ząbki - Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w mieście dla osób uzależnionych i ich rodzin

Ząbki – Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w mieście dla osób uzależnionych i ich rodzin

W celu zwiększenia dostępności pomocy terapeutycznej dla osób uzależnionych i ich rodzin, w Mieście Ząbki funkcjonuje Punkt Informacyjno-Konsultacyjny. Punkt nie prowadzi terapii, jednakże jest [...]
0 komentarzy
Ząbki - Wyniki tegorocznej edycji konkursu "Eko-Ozdoba Choinkowa 2025"

Ząbki – Wyniki tegorocznej edycji konkursu „Eko-Ozdoba Choinkowa 2025”

Wasza kreatywność przerosła nasze oczekiwania! W tegorocznej edycji konkursu „Eko-Ozdoba Choinkowa 2025” pokazaliście, że świąteczna magia i troska o planetę mogą iść w [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.