Marki – aplikuj na stanowisko Podinspektora i Inspektora

Marki - Dyżury Radnych

UM Marki zaprasza do udziału w naszym naborze na wolne stanowiska urzędnicze: Podinspektor i Inspektor w Biurze Analityki Budżetowej w Urzędzie Miasta Marki Na dokumenty kandydatów ratusz czeka do 7 października 2024 roku (poniedziałek) do godziny 16:00.

Dokumenty można składać osobiście lub przesłać na adres: Kancelaria Urzędu Miasta Marki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (Pokój nr 13). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: nabór na stanowisko: Podinspektor lub Inspektor w Biurze Analityki Budżetowej.

Szczegóły rekrutacji TUTAJ

Więcej informacji z Marek

Marki - Warsztaty taneczne dla dorosłych

Marki – Warsztaty taneczne dla dorosłych

Klub Sportowy „Acro Dance” zaprasza na cykl bezpłatnych warsztatów tanecznych skierowanych do dorosłych w ramach projektu współfinansowanego przez Miasto Marki. Trzy spotkania taneczne [...]
0 komentarzy
Marki - Mikołajki Rodzinne

Marki – Mikołajki Rodzinne

13 grudnia 2025 roku w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Okólnej  odbędą się  Mikołajki Rodzinne — pełne magii wydarzenie przygotowane przez Radę [...]
0 komentarzy
Marki - Najsłynniejszy święty odwiedzi Strugę!

Marki – Najsłynniejszy święty odwiedzi Strugę!

Marecki Ośrodek Kultury im. Tadeusza Lużyńskiego, Wodociąg Marecki oraz Szkoła Podstawowa nr 5 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach serdecznie zapraszają wszystkie dzieci na [...]
0 komentarzy
Marki - 35 urodziny OPS

Marki – 35 urodziny OPS

10 grudnia) w Mareckim Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnym odbyła konferencja poświęcona zagadnieniom związanym z zapobieganiem przemocy, zatytułowana „Powiedz o tym komuś”. Oprócz części o charakterze [...]
0 komentarzy
Bezpieczne ferie "Zima w Markach 2026"

Bezpieczne ferie „Zima w Markach 2026”

Jeśli dziecko zostaje w ferie w mieście, może skorzystać z miejskiej propozycji. Od 10 grudnia ruszają zapisy na „Bezpieczne ferie. Zima w Markach [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.