Dzięki współpracy ze Starostwem Powiatowym w Wołominie, w miesiącach wrzesień-październik 2020 r. możliwy będzie odbiór wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Radzymin.
Osoby zainteresowane odbiorem azbestu, powinny złożyć wniosek o jego usunięcie w terminie do końca sierpnia 2020 r. (o kwalifikacji wniosku decydować będzie kolejność zgłoszeń).
Właścicieli nieruchomości, którzy zdemontowali pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) lub planują demontaż pokrycia dachowego w najbliższym czasie, zapraszamy do składania wniosków bezpośrednio w Referacie Gospodarki Odpadami UMiG Radzymin, budynek B ul. Komunalna 2 w Radzyminie lub w Biurze Obsługi Interesanta w bud. A tutejszego urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, w godz. pracy urzędu, tj. pn. 10:00 ? 19:00, wt.-czw. 8:00 ? 16:00, pt. 8:00 ? 15:00.
Wzór wniosku znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Radzymin w zakładce „O Gminie – Odbiór odpadów ? Azbest.”
Więcej informacji z Radzymina
Zderzenie dwóch samochodów w Nowym Jankowie
Radzymin – R7 wraca na starą trasę – ulicą Polną!
Radzymin – Młodzi mają głos – ruszyła Młodzieżowa Rada Miejska
Radzymin – Ruszają prace nad nowymi planami zagospodarowania – Etap 3-A i ul. Polna oraz Ciemne
Radzymin – Time4Bus – nowy system obsługi pasażerów
Kabaret Trzecia Strona Medalu w już 13 listopada w Radzyminie
Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej w miejscowości Łąki
Innowacyjny Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach
Radzymin – Uroczysta Sesja jubileuszowa z okazji 550-lecia nadania praw miejskich
