Z Internetowego Biura Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego korzysta już 2500 abonentów.
Zamiast czekać na papierowy rachunek możesz go dostać na skrzynkę poczty elektronicznej. Zamiast podawać stan podlicznika przez telefon możesz przesłać dane przez internet. Zamiast czekać na zaświadczenie o zużyciu wody (potrzebne do rozliczeń za odpady) możesz ściągnąć faktury i potrzebne dane elektronicznie. Takie możliwości daje Internetowe Biuro Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego. W tym tygodniu dołączył do niego abonent nr 2500. Miejska spóła dziękuje dotychczasowym użytkownikom i zachęca kolejne osoby, podkreślając walor ekologiczny tego rozwiązania.
– To nie tylko wygodne i bezpłatne rozwiązanie. Dzięki niemu wspólnie chronimy środowisko. Zużywamy bowiem mniej papieru na drukowanie rachunków. Przez rok dzięki decyzji 2500 osób nie musimy zadrukowywać minimum 30 000 stron, nie musimy pakować faktur w 30 000 kopert. Zachęcamy do korzystania z IBO ? mówi Katarzyna Tymińska z Wodociągu Mareckiego.
Więcej na temat możliwości IBO na stronie Wodociągu Mareckiego.
Więcej informacji z Marek
Magazyn kryzysowy w Markach. Nowe zaplecze dla ochrony ludności i obrony cywilnej
Marki – Zamknięcie parkingu obok urzędu miasta
Marki – Zbiórka dla schroniska na Jarmarku Świątecznym
Marki – Powiedz o tym komuś
Marki – Zjazd linowy i ścieżka sprawnościowa
Marki podniosły stawkę za śmieci. Trudna decyzja w obliczu rosnących kosztów
Marki – V Memoriał Bożeny Markiewicz
Marki – Program współpracy z NGO na 2026 r. uchwalony
Nielegalny transport odpadów zatrzymany w Markach
