Dzieci i młodzież z Zespołu Szkół w Mokrej Wsi uczestniczyły aktywnie w warsztatach dotyczących pierwszej pomocy przedmedycznej. Ich instruktorami byli strażacy i ratownicy oraz … uczniowie szkoły. W warsztatach uczestniczył także Burmistrz Tłuszcza Paweł Bednarczyk.
Skutecznie przekazywali wiedzę, dzielili się przykładami z życia, pomagali w przełamaniu lęku przed udzielaniem pierwszej pomocy oraz budowali otwartą i serdeczną atmosferę sprzyjającą nauce.
Organizatorzy specjalne podziękowania za prowadzenie zajęć kierują do Ochotniczej Straży Pożarnej w Chrzęsnem- Marcina Budka, Marka Piekuta, Mateusza Rasińskiego, Michała Mroza oraz Jarosława Suchcickiego.
Fot. Zespół Szkół w Mokrej Wsi
Więcej informacji z Tłuszcza
Inwestycje w Tłuszczu nabierają tempa – modernizacje w kulturze, rekreacji i infrastrukturze wodnej
Gmina Tłuszcz kontynuuje realizację kilku ważnych inwestycji, które docelowo poprawią jakość życia mieszkańców – zarówno w obszarze kultury i edukacji najmłodszych, jak i
[...]
0 komentarzy
Zderzenie pociągu z samochodem w Tłuszczu – intensywna akcja ratunkowa na ul. Mazowieckiej
W poniedziałek, 1 grudnia 2025 roku, o godzinie 18:25 w Tłuszczu (powiat wołomiński) doszło do groźnego zdarzenia z udziałem pociągu i samochodu osobowego.
[...]
0 komentarzy
Audi wjechało w ogrodzenie w Tłuszczu. Kierowca i pasażer zniknęli przed przyjazdem służb
W niedzielę 30 listopada na ulicy Sieroszewskiego w Tłuszczu doszło do nietypowego zdarzenia drogowego z udziałem samochodu osobowego marki Audi. Pojazd wypadł z
[...]
0 komentarzy
Innowacyjny krok w edukacji zawodowej: w Tłuszczu otwarto wyjątkową pracownię kolejową
W Zespole Szkół im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego odbyło się uroczyste otwarcie unikatowej w skali kraju pracowni kolejowej. Powstało tam pierwsze w Polsce środowisko
[...]
0 komentarzy
Pożar samochodu w Tłuszczu
We wtorek, 25 listopada 2025 roku, w Tłuszczu doszło do pożaru samochodu osobowego. Zdarzenie wymagało interwencji jednostek ochrony przeciwpożarowej oraz policji. Zgłoszenie o
[...]
0 komentarzy
