Wspieranie lokalnych firm, przedsiębiorców oraz mieszkańców zawsze było, jest i będzie naszym priorytetem władz Gminy Tłuszcz.
Od teraz naszym partnerem w tym działaniu jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych, z którym nawiązaliśmy współpracę. Jesteśmy przekonani, że przyniesie ona obu stronom wiele korzyści. Ze strony II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie umowę podpisała Dyrektor Pani Beata Pawlińska- Wiak, a Gminę Tłuszcz reprezentował Burmistrza Tłuszcza Paweł Bednarczyk. W najbliższych miesiącach będziemy pracować nad podjęciem wspólnych inicjatyw, w tym szkoleń dla pracodawców, pracowników oraz mieszkańców gminy. Pamiętamy, jak dużym zainteresowaniem w 2020 roku cieszył się dyżur pracowników ZUS-u, którzy odwiedzili tłuszczański Urząd. Od teraz organizacja takich spotkań będzie jeszcze łatwiejsza – informuje tłuszczański ratusz
Więcej informacji z Tłuszcza

Tłuszcz – złota rączka dla seniora
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie uruchomiło usługę o nazwie „Złota rączka dla Seniora” Celem tej usługi jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa osobistego i
[...]
0 komentarzy

Tłuszcz – O Mieczysławie Foggu w bibliotece
„Ostatnia niedziela”, „Tango milonga” czy „Umówiłem się z nią na dziewiąta”- nieśmiertelne utwory Mieczysława Fogga wybrzmiały wczoraj w tłuszczańskiej Bibliotece. O życiu i
[...]
0 komentarzy

Rozpoczyna się przebudowa ul. Kraszewskiego w Tłuszczu
Wykonawca firma STAN-KOP GOŁASZEWSKI sp. j. przystąpi do prac związanych z modernizacją ulicy Kraszewskiego w Tłuszczu. Ich zakres obejmuje rozbiórkę nawierzchni jezdni z
[...]
0 komentarzy

Tłuszcz – Kontrola segregacji odpadów komunalnych
Urząd Miejski w Tłuszczu informuje, że pracownicy firmy odbierającej odpady komunalne z terenu gminy Tłuszcz prowadzą i będą prowadzili kontrole w zakresie przestrzegania
[...]
0 komentarzy

Tłuszcz – powstanie około 70 mieszkań społecznych
Obecni podczas Nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej w Tłuszczu Radni przyjęli jednogłośnie projekt uchwały przedłożony przez Burmistrza Tłuszcza Pawła Bednarczyka dotyczący utworzenia przez Gminę
[...]
0 komentarzy