Praca w UM Zielonka dla Podinspektora/Inspektora w Wydz. Gospodarki Komunalnej i Architektury Krajobrazu

Urząd Miasta Zielonka będzie nieczynny.

Urząd Miasta Zielonka ogłasza nabór na wolne stanowisko: Podinspektor/Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Architektury Krajobrazu. Na aplikacje czekamy 31 sierpnia (wtorek) 2021 r. do godz. 16:00.

Pełna treść ogłoszenia dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
  4. lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. wykształcenie: wyższe minimum I stopnia bądź jednolite studia wyższe, preferowany kierunek administracja lub ochrona środowiska;
  6. doświadczenie zawodowe powyżej 3 lata w jednostce samorządu terytorialnego
  7. w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi
  8. umiejętność sprawnej obsługi komputera;

Wymagania dodatkowe:

  1. odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, wysoka kultura osobista, życzliwość w kontaktach interpersonalnych;
  2. prawo jazdy kat. B;
  3. znajomość przepisów i praktyka w zakresie stosowania: Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy o odpadach, Ustawa Ordynacja podatkowa, Ustawa o samorządzie gminnym; Kodeks postępowania administracyjnego.

Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;
  2. Prowadzenie ewidencji i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożonych przez właścicieli nieruchomości;
  3. Obsługa mieszkańców w zakresie składanych/zmienianych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  4. Obsługa interesantów w zakresie korekt i składanych dokumentów, weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  5. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z wyłonieniem wykonawców odbierających odpady komunalne z terenu gminy ? nieruchomości zamieszkałe;
  6. Pomoc w przygotowywaniu projektów uchwał w zakresie gospodarki odpadami;
  7. Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych;
  8. Monitoring prawidłowości odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem i prawidłowa realizacja pozostałych obowiązków wynikających z umowy);
  9. Nadzór nad podmiotami będącymi stronami umowy w zakresie:
    • spełnienia wymagań określonych w obowiązujących przepisach prawa;

    terminowego wywiązywania się z przyjętego harmonogramu odbioru odpadów komunalnych;

    • oceny jakości realizacji zleconej usługi odbioru, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwienia odpadów komunalnych;
    • właściwego sposobu zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych, w tym przekazania selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia;
    • zagospodarowania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami (zgodnie z przepisami ustawy o odpadach),
    • rozliczenia za zrealizowaną usługę, odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych;
  10. Weryfikowanie miesięcznych raportów przez firmy odbierające odpady komunalne posiadających umowę z Urzędem Miasta
  11. Sprawdzanie faktur wykonawców usługi pod kątem merytorycznym i rachunkowym;
  12. Prowadzenie kontroli poprawności segregacji odpadów komunalnych odbieranych od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie postępowań w przypadku braku segregacji odpadów;
  13. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami mieszkańców w zakresie niewykonania usługi odbioru odpadów, uszkodzenia pojemnika, braku worków i innych;
  14. Wykonywanie w terenie kontroli w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku na terenie gminy;
  15. Kontrola realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie;
  16. Organizacja i nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK);
  17. Prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy;
  18. Współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami;
  19. Prowadzenie działań i informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych;
  20. Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami do Marszałka Województwa i Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska;
  21. Opiniowanie Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami;
  22. Przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań;
  23. Wyliczanie/szacowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla mieszkańców miasta Zielonka;
  24. Podpisywanie umów z dzierżawcami prowadzącymi działalność handlową na bazarze miejskim oraz wystawianie faktur za odbiór odpadów komunalnych z terenu bazaru;
  25. Obsługa systemu informatycznego wspomagającego system gospodarki odpadami komunalnymi, w tym obsługa i aktualizacja bazy podmiotów zobowiązanych do opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  26. Inne zadania zlecone przez Naczelnika/Zastępcę Naczelnika Wydziału.

Warunki pracy:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  3. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w Urzędzie Miasta Zielonka z/s przy ul. Lipowej 5, 05-220 Zielonka.
  4. Praca odbywa się w następującym systemie czasu pracy: w godzinach pracy Urzędu Miasta Zielonka, tj.: poniedziałek: 8:00-17:00; wtorek-czwartek: 8:00-16:00; piątek: 8:00-15:00.
  5. Wymagany kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami.
  6. Praca przy monitorze ekranowym pow. 4 h/dobę, z użyciem nowoczesnych urządzeń techniki biurowej oraz specjalistycznych programów.
  7. Praca w terenie.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej podpisany własnoręcznie.
  2. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
  3. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie;
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie.
  5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji podpisane własnoręcznie.
  7. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych).
  8. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2019, poz. 1286);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach(kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach).

Wymagane dokumenty aplikacyjne można przesyłać na adres: Urząd Miasta Zielonka, 05-220 Zielonka, ul. Lipowa 5 lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem ?Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor/Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Architektury Krajobrazu?, w siedzibie Urzędu Miasta Zielonka (Kancelaria, pokój nr 1) w terminie do dnia 31 sierpnia (wtorek) 2021 r. do godz. 1600.

Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Lipowej 5.

Wesprzyj Nas
Wszyscy potrzebujemy rzetelnych i sprawdzonych informacji. Lokalna prasa potrzebuje Twojego wsparcia Wesprzyj Życie Powiatu na Mazowszu >>>

Więcej informacji z Zielonki

Urząd Miasta Zielonka otwarty w najbliższą sobotę

Urząd Miasta Zielonka otwarty w najbliższą sobotę

W najbliższą sobotę 27 kwietnia Urząd Miasta Zielonka oraz Kasa Urzędu będą otwarte w godzinach 8:00-16:00. Zgodnie z Zarządzeniem nr 190/23 Burmistrza Miasta [...]
0 komentarzy
Zielonka - kolejne środki dla placówek oświatowych.

Zielonka – kolejne środki dla placówek oświatowych.

Burmistrz Kamil Michał Iwandowski podpisał umowę dotacyjną na rozwój bibliotek szkolnych i przedszkolnych w Zielonce. To już trzeci rok, kiedy placówki oświatowe otrzymują [...]
0 komentarzy

Zielonka – do końca tygodnia można składać oferty na najem działki

W najbliższy piątek o godz. 15.00 upływa termin składania ofert najmu atrakcyjnej działki rekreacyjnej, zlokalizowanej przy ostatnim stawie Glinianki. Działka ma powierzchnię 416 [...]
0 komentarzy
„Nadaj życiu rytm” – Zielonka łączy pokolenia

„Nadaj życiu rytm” – Zielonka łączy pokolenia

W ubiegłym tygodniu odbyła się kolejna edycja niezwykłego wydarzenia – ciekawych i inspirujących spotkań seniorów z Centrum Aktywności Seniora w Zielonce z młodzieżą [...]
0 komentarzy
Zielonka - Piłkarskie mistrzostwa Powiatu w Zielonce

Piłkarskie mistrzostwa Powiatu w Zielonce

Na stadionie miejskim w Zielonce odbyły się Mistrzostwa Powiatu Wołomińskiego w piłce nożnej, zorganizowane przez Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego we współpracy [...]
0 komentarzy
Zielonka - Gminny Program Rewitalizacji z pozytywną opinią Marszałka

Zielonka – Gminny Program Rewitalizacji z pozytywną opinią Marszałka

Gminny Program Rewitalizacji Miasta Zielonka na lata 2023-2030 (GPR) został oficjalnie włączony do wykazu Programów Rewitalizacji Województwa Mazowieckiego. To oznacza możliwość ubiegania się [...]
0 komentarzy
Posiedzenia Komisji Rady Miasta Zielonka

Posiedzenie Komisji Rady Miasta Zielonka

24 kwietnia 2024 r. (środa) o godz. 18:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zielonka przy ul. Lipowej 5 odbędzie się połączone posiedzenie kilku [...]
0 komentarzy
Zielonka - Weekend pełen wydarzeń w Zielonce

Weekend pełen wydarzeń w Zielonce

Masz ochotę potańczyć? Potrzebujesz krzesła do swojego ogrodu? A może drzemie w tobie dusza prawdziwego artysty? Swoje zainteresowania możesz rozwjać już w ten [...]
0 komentarzy
Zielonka - wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem

Zielonka – wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem

Burmistrz Miasta Zielonka podaje do publicznej informacji wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem. Z pełną treścią ogłoszenia można zapoznać się pobierając załączniki [...]
0 komentarzy
Urząd Miasta Zielonka będzie nieczynny.

Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miasta Zielonka

 LXIX Sesja Rady Miasta Zielonka odbędzie się dnia 25 kwietnia 2024 r. (czwartek) o godz. 18:00 w Urzędzie Miasta Zielonka – ul. Lipowa 5. Porządek [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.