Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym? Postaw na skuteczną formę reklamy

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym? Postaw na skuteczną formę reklamy

Już od dłuższego czasu zastanawiasz się, dlaczego Twoja konkurencja cieszy się większym uznaniem wśród Klientów? Twoje produkty również wyróżniają się wysoką jakością i korzystną ceną, a pomimo to lokal świeci pustkami? Niestety, ale nawet najlepszy asortyment nie zachęci do zakupu, jeśli nie zostanie właściwie zaprezentowany. W dzisiejszym wpisie porozmawiamy o kwestiach wizualnych mających kluczowy wpływ na decyzje zakupowe. Czytaj dalej i dowiedz się więcej!

Zwróć uwagę odbiorców i zatrzymaj ich w swoim sklepie na dłużej

Nie ulega wątpliwości, że kupujemy to, co nam się podoba. To pierwszy czynnik, na jaki zwracamy największą uwagę. Jak się jednak okazuje, nie sam wygląd produktu jest ważny, ale również to jak został zaprezentowany. Wyjaśnijmy to na pewnym przykładzie. Wyobraź sobie, że chcesz kupić książkę. Wchodzisz do księgarni i Twoim oczom ukazuje się stos rozrzuconych książek. Po pierwsze w takim bałaganie trudno znaleźć interesującą nas literaturę. Po drugie taki sposób ułożenia, a dokładniej mówiąc, jego brak sprawia, że większość książek ma uszkodzone okładki. Efekt? Zainteresowani konsumenci udadzą się do księgarni, która dba o aspekty wizualne i oferowaną literaturę schludnie układa na sklepowych półkach. Warto również dodać, że atrakcyjne zaprezentowanie posiadanego asortymentu ułatwia zwrócenie uwagi Klientów na nowości, produkty promocyjne itp. Nie bez znaczenia jest również miejsce ekspozycji. Ustawiona np. przy wejściu może zachęcić do odwiedzenia. Natomiast w pobliżu kasy skłoni do sfinalizowania zakupu.

Wykorzystaj potencjał stojaków tekturowych! Sprawdź, na jakie efekty możesz liczyć

Co wykorzystać do przedstawienia asortymentu? Aktualnie bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się stojaki tekturowe mogące przyjmować różną formę. Obecne na rynku stojaki tekturowe różnią się pomiędzy sobą wielkością, a także kształtem. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś dopasował je do swoich oczekiwań. Stojaki naladowe, podłogowe, a może masz swoją własną wizję? Jak widzisz, przy aranżacji sklepu zwiększającej uwagę odbiorców nie masz żadnych ograniczeń. Z pozoru proste stojaki tekturowe przynoszą znacznie więcej korzyści niż widać na pierwszy rzut oka. Charakteryzują się łatwym montażem oraz demontażem. W związku z tym wyróżnia je wszechstronne zastosowanie. Doskonale spełnią swoje zadanie nie tylko w sklepie, ale również na targach itp. Co więcej, stojaki tekturowe, jakie wszystkim zainteresowanym oferuje firma STprint, są również pewnego rodzaju reklamą stacjonarną. Na tekturze może zostać umieszczona dowolna grafika, hasło reklamowe i wiele innych. Dzięki temu ekspozycja rzuci się w oczy Klientów z daleka! Nie zastanawiaj się dłużej i już teraz sprawdź, jak stojaki przyczynią się do odnoszenia większych zysków. Z pomocą fachowców stworzysz projekt wyróżniający Cię na tle konkurencji!

 

Więcej informacji z Mazowsza

Planowane wyłączenia prądu

Planowane wyłączenia prądu w Powiecie Wołomińskim, Wyszkowskim, Ostrowskim, Węgrowskim i Sokołowskim

W dniach od 20 do 24 maja planowane są przerwy w dostawie energii elektrycznej na terenie Powiatu Wołomińskiego, Wyszkowskiego, Ostrowskiego, Węgrowskiego i Sokołowskiego. [...]
0 komentarzy

Przywrócenie dwutorowego ruchu pociągów na liniach R8 i R2

Koleje Mazowieckie informują, że w związku z zakończeniem prac na linii nr 8 i linii nr 2 zostanie przywrócony dwutorowy ruch pociągów: od [...]
0 komentarzy

Mazowieckie miasta, miasteczka i wsie w obiektywie

Architektura, zabytki, pejzaże mazowieckich miast, miasteczek i wsi to temat tegorocznej edycji konkursu fotograficznego „Odkrywamy nasze dziedzictwo”. Samorząd Mazowsza nagrodzi najlepsze zdjęcia wykonane [...]
0 komentarzy

Kolarski weekend ŻTC BIKE RACE za nami

W weekend odbył się odpowiednio trzeci i czwarty etap ŻTC BIKE RACE. W sobotę kolarski peleton zawitał do Radzymina, dzień później rywalizacja przeniosła [...]
0 komentarzy

Utrudnienia na liniach nr R1, R3 i R8

W związku z nocną przerwą technologiczną na szlaku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia, w terminie od 19 maja do 8 czerwca, za ostatnie [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.