Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym? Postaw na skuteczną formę reklamy

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym? Postaw na skuteczną formę reklamy

Już od dłuższego czasu zastanawiasz się, dlaczego Twoja konkurencja cieszy się większym uznaniem wśród Klientów? Twoje produkty również wyróżniają się wysoką jakością i korzystną ceną, a pomimo to lokal świeci pustkami? Niestety, ale nawet najlepszy asortyment nie zachęci do zakupu, jeśli nie zostanie właściwie zaprezentowany. W dzisiejszym wpisie porozmawiamy o kwestiach wizualnych mających kluczowy wpływ na decyzje zakupowe. Czytaj dalej i dowiedz się więcej!

Zwróć uwagę odbiorców i zatrzymaj ich w swoim sklepie na dłużej

Nie ulega wątpliwości, że kupujemy to, co nam się podoba. To pierwszy czynnik, na jaki zwracamy największą uwagę. Jak się jednak okazuje, nie sam wygląd produktu jest ważny, ale również to jak został zaprezentowany. Wyjaśnijmy to na pewnym przykładzie. Wyobraź sobie, że chcesz kupić książkę. Wchodzisz do księgarni i Twoim oczom ukazuje się stos rozrzuconych książek. Po pierwsze w takim bałaganie trudno znaleźć interesującą nas literaturę. Po drugie taki sposób ułożenia, a dokładniej mówiąc, jego brak sprawia, że większość książek ma uszkodzone okładki. Efekt? Zainteresowani konsumenci udadzą się do księgarni, która dba o aspekty wizualne i oferowaną literaturę schludnie układa na sklepowych półkach. Warto również dodać, że atrakcyjne zaprezentowanie posiadanego asortymentu ułatwia zwrócenie uwagi Klientów na nowości, produkty promocyjne itp. Nie bez znaczenia jest również miejsce ekspozycji. Ustawiona np. przy wejściu może zachęcić do odwiedzenia. Natomiast w pobliżu kasy skłoni do sfinalizowania zakupu.

Wykorzystaj potencjał stojaków tekturowych! Sprawdź, na jakie efekty możesz liczyć

Co wykorzystać do przedstawienia asortymentu? Aktualnie bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się stojaki tekturowe mogące przyjmować różną formę. Obecne na rynku stojaki tekturowe różnią się pomiędzy sobą wielkością, a także kształtem. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś dopasował je do swoich oczekiwań. Stojaki naladowe, podłogowe, a może masz swoją własną wizję? Jak widzisz, przy aranżacji sklepu zwiększającej uwagę odbiorców nie masz żadnych ograniczeń. Z pozoru proste stojaki tekturowe przynoszą znacznie więcej korzyści niż widać na pierwszy rzut oka. Charakteryzują się łatwym montażem oraz demontażem. W związku z tym wyróżnia je wszechstronne zastosowanie. Doskonale spełnią swoje zadanie nie tylko w sklepie, ale również na targach itp. Co więcej, stojaki tekturowe, jakie wszystkim zainteresowanym oferuje firma STprint, są również pewnego rodzaju reklamą stacjonarną. Na tekturze może zostać umieszczona dowolna grafika, hasło reklamowe i wiele innych. Dzięki temu ekspozycja rzuci się w oczy Klientów z daleka! Nie zastanawiaj się dłużej i już teraz sprawdź, jak stojaki przyczynią się do odnoszenia większych zysków. Z pomocą fachowców stworzysz projekt wyróżniający Cię na tle konkurencji!

 

Więcej informacji z Mazowsza

Największe polskie firmy wspierają edukację na Mazowszu

W województwie mazowieckim powstało najwięcej branżowych centrów umiejętności. Są to miejsca, w których szkoły zawodowe i technika przy wsparciu największych polskich firm tworzą [...]
0 komentarzy

Likwidujemy „białe plamy”! Rozwój opieki wczesnodziecięcej w województwie mazowieckim

Dostęp do usług opieki nad małymi dziećmi korzystnie wpływa na ich rozwój społeczno-emocjonalny i poznawczy. To także więcej możliwości kontaktów społecznych i uczenia [...]
0 komentarzy
Ponad 112 mln zł na inwestycje w mazowieckie szpitale dla wzmocnienia systemu ochrony ludności i obrony cywilnej

Ponad 112 mln zł na inwestycje w mazowieckie szpitale dla wzmocnienia systemu ochrony ludności i obrony cywilnej

Kontynuujemy działania na rzecz budowy kompleksowego systemu ochrony ludności i obrony cywilnej. Jednym z kluczowych elementów są inwestycje w mazowieckie szpitale uczestniczące w [...]
0 komentarzy
Mazowsze świętuje – 10. Edycja Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej (MMES)

Mazowsze świętuje – 10. Edycja Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej (MMES)

Dziesięć lat temu zrodziła się inicjatywa, która dziś stała się jedną z najważniejszych form promocji wartości społecznych, przedsiębiorczości i solidarności na Mazowszu. W [...]
0 komentarzy
Mazowiecka Gala Rozwoju Obszarów Wiejskich

Mazowiecka Gala Rozwoju Obszarów Wiejskich

Za nami wielkie święto mieszkańców obszarów wiejskich! Janina Ewa Orzełowska, członkini zarządu województwa mazowieckiego, wręczyła nagrody producentom serów zagrodowych oraz gminom za najlepsze [...]
0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.