ERGO Hestia bliżej klienta

Początek roku zbiegł się z otwarciem nowego punktu doradztwa ubezpieczeniowego ERGO Hestii w Wołominie. Dla doświadczonego agenta Dariusza Kiliszka jest to już drugie miejsce spotkań z klientami. Przy tej okazji o rozmowę na temat ubezpieczeń poprosiliśmy Wiceprezes ERGO Hestii Małgorzatę Makulską.

? Przez większość przedsiębiorców Wołomin uważany jest za trudny rynek. Państwo postanowiliście mimo to zainwestować właśnie tu. Wynajęcie lokalu w centrum miasta, remont i wyposażenie. W sumie to nie są małe koszty. Skąd taka decyzja?
? ERGO Hestia sprzedaje ubezpieczenia przede wszystkim we współpracy z pośrednikami ubezpieczeniowymi. 26 lat doświadczenia na rynku potwierdza, że agenci oferujący nasze ubezpieczenia bardzo dobrze wiedzą, gdzie ich oferta będzie cieszyła się największym zainteresowaniem. Oczywiście przy okazji takich inwestycji pomagamy naszym partnerom biznesowym m.in. w przygotowaniu i wyposażeniu lokalu. W przypadku pana Dariusza Kiliszka zdążyliśmy się już wcześniej przekonać, że to doświadczony i odpowiedzialny agent, tym bardziej, że prowadzi już jeden taki punkt w innej lokalizacji. Punkty Standard ERGO Hestii traktujemy jako wspólną inwestycję z naszymi agentami. Tym samym Najwyższy Standard Ochrony świadczymy zarówno na poziomie obsługi, jak też miejsca odznaczającego się odpowiednim standardem.
– Jak firma rozumie te standardy? Na co stawiacie?
? Wybrane miejsce, tak jak w tym przypadku, musi być w dobrej lokalizacji. O tym decyduje w dużej mierze doświadczenie naszego agenta, który najlepiej orientuje się w możliwościach lokalizacyjnych w swoim regionie czy mieście. Ta lokalizacja również została wybrana przez agenta. W naszych Punktach Standard zapewniamy agentom m.in. wyposażenie, które ułatwia rozmowę z klientem, poznanie jego potrzeb i profesjonalne doradztwo. Nasi klienci ubezpieczają z nami nierzadko cały swój dobytek, dlatego taka rozmowa musi odbywać się w warunkach, które zapewnią im komfort i dadzą poczucie traktowania ich potrzeb z szacunkiem.
-?Tak jak wspomniałam na wstępie ? Wołomin przez naszych lokalnych przedsiębiorców często jest określany jako miejsce trudne dla biznesu. Jak Wasza firma podeszła do wyboru naszego miasta?
– Jestem w Wołominie po raz pierwszy i nie widzę powodów do uprzedzeń. Lokalizacja punktu poza centrum największych miast często pozwala dotrzeć do klientów, którzy świadomie wybrali więcej spokoju i cenią sobie mieszkanie na przedmieściach większych aglomeracji. To często klienci o ponadstandardowych potrzebach ubezpieczeniowych, z którymi właśnie w takim punkcie można się zmierzyć i znaleźć najlepsze rozwiązanie, które zapewni im ochronę życia bądź majątku.
– Dziś przeciętny mieszkaniec wiele swoich transakcji i usług realizuje elektronicznie korzystając z możliwości, jakie stwarzają usługi świadczone przez internet. A Wasza firma uruchamia nowe punkty agencyjne. Czym to jest spowodowane?
– Wychodzimy z założenia, że nie ma klarownego podziału na usługi internetowe i te świadczone przez pośredników. Wielokrotnie podkreślałam, że ubezpieczenia to nic innego, jak pewna obietnica. Dlatego przez internet łatwo sprzedaje się usługi wystandaryzowane, natomiast jeśli chcemy zaproponować ubezpieczenie wymagające głębszej analizy potrzeb klienta, musimy się z nim spotkać osobiście. Coraz częściej spotykamy się z tak zwanym efektem ROPO (ang. research online, purchase offline), kiedy klienci sprawdzają wszystko w internecie, jednak finalizują transakcję u wybranego agenta. Zarówno przy zakupie, jak też przy likwidacji szkody chcą mieć kontakt z człowiekiem.
– Zapytam więc może trochę przewrotnie, czym szczególnym wyróżniają się Wasze Agencje?
– Nasi agenci wyposażeni są w narzędzia do obsługi klientów, które pozwalają w szybki i łatwy sposób przedstawić im optymalną ofertę, odpowiadającą indywidualnym potrzebom. Połączenie nowoczesnych narzędzi i wysokiego standardu naszych punktów z doświadczeniem i wiedzą pośredników podczas bezpośredniego kontaktu jest tym, co ich wyróżnia na tle innych agencji.
Nowy Punkt Standard ERGO Hestii prowadzony przez p. Dariusza Kiliszka został otwarty przy ulicy Wileńskiej 36 A w Wołominie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.