Śniadanie z biznesem w Kobyłce

Podczas dzisiejszego (26 września 2019) ?Śniadania z biznesem? przedsiębiorcy mieli możliwość wysłuchania prezentacji Elizy Sosnowskiej,  przedstawiciela Państwowej Agencji Wsparcia Przedsiębiorczości na temat możliwości wsparcia dla rozwoju biznesu, oferowanych przez PARP. W wydarzeniu uczestniczyła Burmistrz Miasta Edyta Zbieć wraz z całym Zarządem Miasta i około trzydziestu gości.

Z założenia „Śniadanie z biznesem” miało być wydarzeniem, podczas którego lokalni przedsiębiorcy, zarówno Ci doświadczeni jak i początkujący, mogą zadawać pytania, przekazywać swoje opinie, uwagi i komentarze Zarządowi naszego miasta. Była to również okazja dowiedzenia się „z pierwszej ręki” co się obecnie dzieje i co w najbliższym czasie będzie się działo w mieście – jakie Zarząd Miasta ma strategiczne plany wsparcia przedsiębiorczości lokalnej i jakie są wspólne punkty łączące światy biznesu i samorządu.

Gości przywitała Burmistrz Edyta Zbieć, przedstawiając Zarząd Miasta. Miała również możliwość poznania najbardziej aktywnych przedsiębiorców działających na terenie Kobyłki. Burmistrz przedstawiła im swoje pomysły na rozwój współpracy pomiędzy sektorem prywatnym i samorządowym. ?Śniadanie z biznesem? to była nie tylko okazja do spotkań i rozmów, ale także szkolenie towarzyszące wydarzeniu. Luiza Sosnowska z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w bardzo rozbudowany sposób przedstawiła ofertę PARP dotyczącą programów wsparcia rozwoju firm (niedługo ta prezentacja będzie dostępna na naszej stronie). Jeden z gości „Śniadania z biznesem”, Prezes Wołomińskiego Klubu Biznesu Jan Myszk zaprosił kobyłkowskich przedsiębiorców do wspólnej pracy i wyrażania potrzeb.

?Śniadanie z biznesem? jest kontynuacją działań Miasta, przeznaczonych dla przedsiębiorców. Właściciele firm mieli okazję już dwukrotnie uczestniczyć w wydarzeniach z cyklu ?Przedsiębiorcze środy w Kobyłce? ? pierwsze dotyczyło zmian w prawie pracy, drugie natomiast, pod tytułem „Jak zdobyć klientów i utrzymać pracowników” koncentrowało się na lojalności klientów pozwalającej firmie się rozwijać oraz lojalności pracowników, zapewniającej zadowolenie klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.